Lys som den stjärna du e.

Idag vakna vi upp till en jävla massa disk, eftersom att vi somna ifrån tacosen på vardagsrumsbordet.
Det var jobbigt, men Sara gullungen diska som vanligt :) hihi.
Sen så skulle jag fara till skogen för att åka wakeboard med Fredde men han börja tjorva just innan jag skulle ta bussen att dom skulle hämta mig ist, så jag for hem igen och sen vart de kallt så han kom hit ist så baka vi bullar :D!
Första gången för mig, dock vart de inte så många men dom vart goda =).
Sen när dom äntligen vart klara tröck vi nåra och gjorde inget vettigt. Nu har han lämnat mig och Emil och CARRO( som äntligen kommit hem från Norge!!!!!!!) är påväg hit :D:D! Fett kul, har inte träffat hon på mer än en månad! :s.
He ska bli kul, vi sku fara till max så tjockiemil får äta sig lite, kan han behöva ^^,
Har inte mycket att göra nu, jobbigt att vänta på något gott! Aja gott folk, ha de bra! pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0