Mitt jävla Norrland!

Jag tamejfan älskar Norrland.
Har vart på Klubbviken hela helgen, och det är så jävla fint där och solen har stekt på nästan 24/7 och det har vart varmt och mysigt i solnedgången, och naturen och havet och allt!
Och när det är så mysigt i luften att man måste gå med en filt runt sig för att inte frysa, bara sitta och njuta av det sköna vi lever i.
Och jag tamejfan älskar våran breda dialekt, så mycket skönare än när 08orna pratar, det är så jag vill ha det och så jag vill bo! I Norrland.
Visst, jag älskar Stockholm också men jag skulle inte klara av att bo där! Nejnej.
Det är ju rena paradiset att bara sitta med benen över kajkanten och titta ut på solnedgången men något trevligt sällskap,
ikväll for jag och syster till willys och köpte fika och så satte vi oss i Norrahamn och fikade i solen! så mys.
Jag älskar mitt Norrland och jag är stolt att jag kommer här ifrån!








Bilderna är från stugan 22/7 och inte Klubbviken.

Kommentarer
Postat av: Johanna Sundberg

men lol du kommer vara i sthlm samtidigt som jag! Fast jag ska se takiiiiida :D vi kanske ses ;)pöss!

2008-08-02 @ 01:20:41
Postat av: Josefin

Nej, min dialekt är klart finare!! 08a föralltid, förfan<3

2008-08-04 @ 20:41:34
URL: http://erikajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0