Unification

Vilken pärs! Åtta timmar solning på udden, gav resultat.
Imorse klockan 9 drog jag och Sara till udden för att sola, sola, sola och sola.
Kring 12-13 drog vi och käka lunch på dagobert, mjumms. Sen när vi drog tillbaka till udden så hade mys och hans vän fredde, vi låg då och sola till 17 typ, bada gjorde vi också :D iskallt var det men det vart liite varmare sen..
Efter 8 timmar stek så drog vi hem och duscha en snabbis sen drog vi tillbaka till stan och dök ner i Saras båt och for till Klubbviken med hennes moder och fader, riktigt jävla skönt var det att åka båt en kväll som denna! har inte vart med om denna värme sen sommarn typ 04? var de det? Iaf, det var livet kan jag säga!
Väl på klubben så åt vi ett skrov för typ 125 kr plus dricka, jävulskt dyrt men ganska värt, har nog aldrig ätit godare pommes! :D dock sög den hemmagjorda burgarn kan jag lova, den var torr och smaka som om den blivit stekt i en vecka!
Sen for vi hemmåt och jag och Sara fick provköra båten men det var för läskigt så ja gav upp på en gång!
Väl hemma har vi int gjort ett skit! godnatten. pöss

  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0