walk 500 miles

Idag har jag och sara varit hurtiga må ni tro!;D Först gick vi till stan för att möta Jimmie och Mys på roasters och ta en kaffe med dom en sväng, efter det gick vi ner till kultan och gjorde ingenting annat än att snacka skit i solen! :D
När vi var less på stan gick vi hem till moi och satt och nörda vid datorn och drack cola typ, tjill.
Sen texta Johan och Sara tvinga med mig, så då gick vi till han och han borå på notviken så då gick vi ännu mera, och det spöregnade så vi var relativt blöta när vi kom dit..plus att vi gick lite omvägar eftersom att Sara hade problem att lokalisera sig. Satt och snacka om den galna helgen som varit med han typ 1,5 h och sen orka vi inte längre så vi drog då hem, så nu har vi typ gått minst en mil idag och jag känner mig hurtig.Nu sitter jag här - igen. Imorgon blire förmodligen stan på dagen med Sarabara, tjill att hon får en helt ny garerob bah sådär, fast tror nog hon hade haft kvar sina gamla grejer iaf :/. Nu ska jag nog minsann se på OC och sova så man orkar morgondagen! G'night G's.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0