and i scream for the sunlight or a car to take me anywhere

fan vad det känns som om att jag bara bloggar på söndagar :o
Iaf så börja helgen med basketlir på hälsans i fredags =) trevligt trevligt, efter det vart det film i byn..
lång natt - somna väl kring 4 eftersom att syster och hennes kompisar levde om som galningar så gick det inte att sova heller!:p

På lördagen vakna jag upp tidigt och for till storheden med emma och ryds, köpte två tröjor :) - det behövdes!:D
Sen senare kom vi på att vi skulle festa så jag och carro och jacke satt hos henne ett tag och drack mina fina drinkar, senare for vi ut med emil, kontan, per jacke m.m.
Så ringde Saris och sa att jag skulle komma till henne så det gjorde jag och vid 2 avslutade jag väl kvällen där och for hem..
Hemma bestämde jag att jag och Jimmie skulle dra på roasters idag..
Han ringde och väckte mig 15.10 typ och fyfan så dåligt jag mådde! bläää..
men med lite kaffe och lite friskluft så klara jag av dagen!
Var på Roasters någon timme med mysp och jimmie, vi såg Göran Forsmark där :D fan vad länge det tog för oss att komma på vem det var:o! men han är iaf med i Jägarna och massa andra svenska filmer :p..
när jag kom hem från stan så har jag inte gjort mycket annat än att ligga i sängen och se på vänner!:)

Godnatt;D

image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0