Den unika vägen tillbaka

En härlig fredagskväll blev det!
Som började hos min favorit Henrik i sunderbyn, eller okej..vi började på Ica Maxi, där vi handlade grillkorv och frenchbröd! men sen for vi till byn.
Vi satt först ute och mös och drack vin, när tiden blev inne så grilla vi french hotdogs, fettfettfett gott!
när vi suttit på altan i nån timme så kom någon på den smarta iden att gå ner till grillplatsen i skogen, vilket vi gjorde. Efter ett tag kom Matte och Daniel tillbaka och dom hade en gitarr med sig! ack så mysigt det blev : )
för att summera det hela så var det en helchill kväll med rå goa människor! =)




Lördagen började med att jag var askalasbakis hos pappa, tog mig sedan upp och for hem och rengjorde mig!
Vid halv 3 kom Sandra och hennes mor och hämta upp mig (dom hade grymt cool bil för överigt:D)
så for vi till stan och mötte upp massa andra tjejer från klassen! vi skulle nämnligen till Boden, till Elin.
När vi kom fram till Boden så stod Ida och väntade på oss på bussstationen och hon tog oss med till Elin!
Vi grillade mat och hade det jätte mysigt, vi satt nere vid vattner och solen sken (  trodde inte det kunde vara vackert i boden helt ärligt).
Senare när alla ätit klart så gick vi in och spelade "med andra ord" och sjöng Sing Star :D
Efter det så gick vi ut och körde charader och spelade kubb! :) Jätte rolig kväll tjejer! :D
måste ta en i Luleå snart ;)
Hel mysig kväll det också! .. När vi skulle åka hem 23.50 så var det typ på håret att vi fick åka hem,
det var nämnligen natttaxa och vi hade köpt tur&retur.. så vi stod och förklara ett tag att vi inte hade 100kr (som det kostade..AS DYRT?!) men vi fick itne åka iaf, så Sandra sa : Nä men då börjar vi väl gå då!
då sa chaffisen " Men ååk då för fan, men bara den här gången, ni håller på att missbruka det här med bussar å bnlablablabla"
Så när vi kom hem till Luleå så hämtade Rydas, Jens och Danne och hämtade mig och Sandra så åkte vi till Freddy i dunderbyn!..Sen kom vi på att vi skulle åka till Sandträsk till sanatoriumet, vilket vi gjorde och det var grymt läskigt dära! :D .. Vi var väl hemma därifrån kring 06.00 och jag skulle upp 08.00 och fara på kursen till sommarjobbet!
så det var bara att ta en timmes powernap ungefär och sen cykla iväg!
Dock var det extremt roligt på kursen denna gång! Jag och Johanna gjorde typ inget annat än att skratta!
Båda var nog liite övertrötta kanske?! ;D kul var det då, speciellt när Johanna ritade en liten kille som stod och tog sig mellan bena, inte med flit då men fult vart de :D

Idag har jag bara gjort Samhällsarbetet, men tro inte att jag är klar förde inte!, nä måste nog fortsätta nu!
Hare askalas bra pojkar och flickor! pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0