louhou

Försov mig imorse men hann till Kuriren iaf innan 9.00! ack så bra..
Intervjun gick bra, enbart för att det inte var jag som intervjuade =D..jag fotade :L mihihi..

..Och nu när nationella i matte är slut så förväntar man ju sig att kursen ska vara slut men NÄÄÄÄÄ.-
då har äcklet massa uppgifter man ska göra..jag kommer aldrig använda mig av ekvationer och jag hoppas att jag inte får ångra att jag just sa det! Ska somsagt inte läsa matte B, skulle aldrig klara av det med Marianne, om jag behöver det senare så läser jag hellre upp det nån annanstans :P

Iallafall, låt oss be för bra väder på fredag för vi ska ha en liten grillfest då, om vädret stämmer med våra tankar det vill säga =D.

..Har sovmorgon till 11 imorgon och har sovit efter skolan så lär inte lunna sova på ett bra tag! så ska se på film!
goodnight everyone!

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0