Rain, rain go away!

Valborg var nice!
Började hos pappa på middag med halva släkten..Kan väl räkna upp alla :)
Pappa Ola, Pappas tjej A-K, Lillasyster Sara, Lillebror Emil, Storasyster Emma, Emmas kompis Jonna,
Jag, Min pojkvän Henrik, Farbror Roger + fru Kattis, kusiner klara & cornelia, Farbror Hasse + fru Sussi+ frus barn Pauline, Janne + fru Bettan med två barn Josefin och Isabell.
Vi var 19 st :) heeh, efter pappa for jag och Henrik till Kronan och festa vidare där halva natten, träffa blandannat Sandra där!:) Trevlig kväll må jag säga, av det jag kommer ihåg iaf ;;)

Janne sa till mig att om en kamera inte kan ta en bild på solen så äre bara å slänga den.
Här är ett bevis på att min kamera är bra ;)


I torsdags gjorde jag inte mycket, for till pappa och hämta Henriks bil sen for jag till Carro och vi satt ute och glassa i solen (H)
Typ vid middags tid bestämde vi oss för att grilla, så vi grillade asjävlagoda korvar och käka potatissallad till det! MUMS! :D..Senare for vi ut med Emil en sväng och bara dumsnurra och sen drog vi till Carro och såg
Tokyo drift =D Jävla braa! :D

I fredags vakna vi hos Carro och grilla upp resten av korven till lunch, sen drog vi till stan och där hände det roliga grejer som vi inte ska berätta om ;) hahah!
.. Senare på dagen tog vi oss en bärs och sen kom Emil till Cro, och helt plötsligt så satt vi i Bilen påväg till Kalix med en massa rutvikare som skulle köpa en Bil! ;p < Ful som fan var den =)
När vi äntligen kom hem från Kalix så for jag hem och såg på vänner sen somna jag =)
> Emil ringde och väckte mig typ vid 2.30 och fråga om jag skulle med till Piteå på lördagen och det skulle jag då till slut ^^

I Lördags så vakna jag kl.09.00 av larmet så då gick jag upp och duscha och vänta på att Emil, Per, Carro och Basse skulle hämta mig! Kring 10.30 satt vi alla i bilen påväg till Piteå.
På morgonen var vi på utställningen och det fanns grymt snygga bilar! Det är det enda jag kan säga om det för jag vet annars inte ett skit om bilar =D vid de här laget så var det typ 40+ ute och jätte härligt.
Efter utställningen drog jag och Carro och köpte en macka på subways, fett jävla god var den!
- Dom andra åt på Blå Ängeln och jag kan då säga att jag är glad att jag gjorde det! för Basse fick ett kryp i sin mat och Challe fick ett hårstrå i sin ^^ MUMS VA?:D
huvva, ät aldrig där för guds skull!!
När vi hade käkat så drog vi till Shell för där var typ alla andra, vi satt där och glassa ( åt faktiskt glass också;) )
innan det var dags att fara till Fällfors för Dragracing!
Väl i Fällfors fick vi väl vänta typ 1,5h innan dom börja köra, men det var fint väder så det gjorde inte så mycket..
Efter dragracingen så drog vi tillbaka till pite och snurra i nån timme innan vi drog hem till Luleå igen!
- Det var min helg/mitt lov, puss ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0