Tio raka utan en förlust

 Luleå tog hem segern mot Rögle med 5-3, den satt där den skulle säger jag!
Stefan var dock inte lika lycklig som jag i slutet av matchen, eftersom att trots att han stod på H-läktarn hejade på Rögle, men jag varnade ju han faktiskt före att dom skulle förlora så!
..Matchen var faktiskt bra, Rögle är så jävla snabba på isen, men Luleå tog dom iaf, och inte en enda gång i underläge!
Lubos Bartecko, #25, gjorde de 3 första målen och Johan Harju, #24, gjorde de två sista!
Bartecko blev matchens lirare, nu är jag så dödstrött, har stått upp i 10 h idag, utan överdrift!
Jobbade 8.00-15.00 och sen direkt till Coop Arena och hockey! Så nu ska jag lägga mig i sängen, eller städa mitt rum,..Eller så får min städerska Sara Nathalie Nyberg göra det åt mig, hej!



Han är från Övertorneå - Harju, Harju
Nu Spelar han för Luleå - Harju, Harju
Stor å stark, en riktig man! För vårat gäng, han gör poäng!
Johan Harju, han är jävligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0