10 år i garderoben

Ojojoj säger jag, först stan sen storheden och sen mormor.
Har iaf hittat mina kläder till Halloween, fast de vart inge spöklikt men ändå utklädnad, de duger.
Sen hos mormor har vi rensat hela henne på grejer, hahaha.
Jag skulle få en tshirt/tunika som var alldeles ny (hon hade aldrig använt den dvs) och så frågade jag "men ska du inte ha den själv?" "Nää sa mormor, om jag inte har haft den på 10 år så kommer jag nog inte använda den heller" hahahahahah! Mormor mormor mormor, ja vi skratta rejält.
Blåbär och andra godsaker tog vi också med oss hem och vi packade nästan bilen full med grejer.
idag har jag inhandlat/fått:
Byxor, wb halloweenkläder, 3 tshirtar, en väska, snoddar, halsduk, sängkläder!
Nu är ja så trött så trött att jag ska lägga mig i sängen och int göra nåh!
heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0