ingen musik, ingen rubrik.

Fartfylld helg med skratt och bravader!
Ölhäng hos Micke i fredags slutade med att jag vakna och visste ej vars jag var, det visade sig att jag var i mickes sovrum.
Meen det blev vomit som vanligt och jävla massa skratt på det! Grymt kul och kuliga människor, hahah.

Lördag blev det kulturnatten och Exiled och även essen lyssna vi på en sväng, det var bra bra bra det det det.

Sen blev jag och Sara less och for till nått party som Anders och Jocke var på, det var grymt trevligt!

Allmänt trevliga människor sådär är ju aldrig fel! nejnej, men har egentligen ingen kraft till att skriva eller sitta vid datorn, eftersom att jag fortfarande inte lyckats få tillbaka ljudet och det suger att sitta vid datorn utan musik! Så jag ska nog dra mig tillbaka och se Skins, kanske jag förstår mer denna gång! Ni får se helgen i bilder också! Puss.- L


   
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0