tiden är nu inte senare.

Ännu en sjuk dag har spenderats i sängen, men what the hell, den är inte slut än!
har nött Skins nu i två och en halv dag! Har blivit lite insatt om vi säger så! ^^
Jag missar en hel dag foto idag pga min sjukdom, men men. Vad gör man?
Finns inget att göra nä. Däremot har jag fotat lite själv idag, för det kändes som att jag borde göra nååått annat än att ligga i sängen och se skins hela dagarna, trots att jag är sjuk! Såå, jag har fotat och så ska jag väl rycka upp mig och städa mitt rum eftersom att jag får besök ikväll, mina käre vänner Amanda och Sara kommer och ser Idol - Luleå med moi =)! Känns som att jag behöver lite vettigt sällskap efter mina sjuka dagar!
Imorgon lär de bli back to reality iaf, orkar inte ligga hemma en dag till, det börjar bli sjukt tråkigt nu.
Har dock massa läxa till imorgon >.< men gulleSara skulle komma hit med mina books så jag får träna lite ^^,
Iofs är det bara två sidor i NK:n men typ 1000 sidor engelska och massa gloser (stavning?) på det! Men det blir bra.
Nä, nu ska jag gå och bli frisk! enjoy. Pusshej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0