Hungry eyes

Såg en facebookgrupp "Vi från Luleå" ..Vart så rädd att jag var tvungen att logga ut dirr.

Annars har jag fotat Signe och Marcus idag, M var wifebeater och Sigge var blåslagen. Sen fota jag M en timme efter det, vilka problem vi hade, men han sjöng jag fick lyssna så det gick bra iaf! Marcus har fan grymt skön röst men jag får inte ladda upp ett klipp där han sjunger, fyfan. Sen beklagade jag mig att jag inte orkade fara till storheden och köpa en mus. Så han föreslog att han skulle göra det och sen komma tillbaka med den efter jobbet hans "är du störd?" utbrast jag men så fick det bli, är han assom eller vad?


Fel tjej, bilderna från idag kanske kommer ikväll eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0