Systra me

Min syrra ska ha min hjälp till något kring 5, hon kunde inte säga vad det var när mamma och JP var med, så jag skulle gissa på att det är nått i stil med:

- Kasta ut granen JP gav henne, hon gillar den inte men kunde inte säga nått när han var med.
- Hon har fortfarande inte köpt klart alla julklappar så nu ska hon ha mig till att bära kassar i minusgrader.
- Hon tyckte att hon bakade för LITE igår så nu ska hon och jag baka mer.
- Hon har köpt ÄNNU en möbel till sin lilla etta så den ska jag bära på ryggen.
- Eller, så vill hon bara umgås med mig och hon låtsas som att det är viktigt för att jag inte ska dissa?



Såhär såg det ut sist hon drog mig på stan för att "köpa julklappar"
P.S, den som säger att vi är lika ska jag ta ett allvarligt snack med.

Kommentarer
Postat av: Ewe

HAHA! ;D

2009-12-23 @ 18:28:48
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0