Party with my pain

Usch vilken migrän huvudvärk jag hade imorse, riktigt illa var det.
Sov bort det mesta men inte allt, när J for hem så drog jag till pappa, skönt som fan var det att bara sitta och prata med pappa och A-k, pappa hjälpte mig även med hur jag ska göra bildrepotaget till skolan, fett nice kommer det bli, jag lovar! Har världens inspiration också, pappa visade lite bilder han fotat tidigare och nu i veckan, fyfan va fina bilder! Jävligt grym är han Pappan min.

..Ska iaf städa upp lite och sen avlida i sängen med film! puss.


Kommentarer
Postat av: johanna

Jaha det visste jag inte! Bra ! Ja, men jag har då så ont i hela kroppen idag så jag hade ändå inte klarat av det haha :D

2009-01-11 @ 09:08:43
URL: http://orkesterolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0