I still haven't found what I'm looking for

Här satt jag just och funderade på vem jag skulle ropa på så att jag skulle få någon mat.. Sekunderna senare insåg jag att ingen är hemma så jag ropade på mig själv, och voilá jag fick mig fläskfilé, potatis och greksallad! Det var inte dåligt det, bra gjort louise! tack.

Var ner på konsum och köpte en cola, hittade detta:


Fast då kanske det bara är jag som blev itvingad detta som barn?
Det ser ut som koskit, har en väldigt udda smak men är tydligen en tradition.
Vi åt det iallafall alltid i våran stuga i Kukkola, blev lite nostalgisk när jag såg den.


Inte bra dag för Converse..


Kommentarer
Postat av: linn

blev också tvingad att äta koskiten..

2009-03-29 @ 17:49:25
URL: http://linnstahl.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, hard life!;D

2009-03-29 @ 18:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0