How I met your mother

Skönaste serien efter vänner! Ligger och glor nu. Mor tror att jag skolkar, men fan heller! Jag var på min enda lektion imorse 8.15, kasta mig upp ur sängen 07.42 för att inte lämna SB ensam med tvåorna..Det visade sig att SB inte alls var där. Så det var jag, Rolf och tvåorna! Men r verkar vara en bra lärare och inte alls skrämmande. Haha. Ni som har han kommer nog bli förvånad över vad han gjorde..En tjej skulle ha en kortläsare så stod han på andra sidan rummet "Fånga" hon svara: "Men jag har redan en" R:"Men jag ville ju ha kuul..." ..Så kastar han anyway! hahah.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, inte särskilt förvånande faktiskt. ^^

2009-10-23 @ 16:01:22
URL: http://vivalafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0