Like the burning end

Igår helt random vart det tydligen vara-snäll-mot-Louise-tid, när S och K farit hem så kommer Barsk och ger mig en kram och säger "Du är fan cool lollo" ..mjaaaha? Hinner inte gå mer än två meter så kommer Nicklas och ger mig en kram "Jag gillar dig, du är så snäll" ..jaaahaa? Ja okej, vad trevligt!


"Ser det ut som att jag kan spela gitarr nu?"




Barsk ville visa sin finaste sida..


Viche ville vara femenin och tog min halsduk, barsk skulle förstöra allt.


O; "Nu tar vi en kompis bild" ..Sen promenerade vi hem, det var ISKALLT.

Skönaste citatet från den kvällen var när Joel kom hem från jobbet och en umekille går fram till han och sträcker fram handen "Hej, är det du som är Jole? Jag är Patrik från umeå och har spytt i ditt handfat :D" HAHAHAHA, välkommen hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0