Mongo

"Medieprogrammet suger och allt som kommer ur min käft är gnäll" Dagens kloka ord av mig. Stämmer till fullo, bara gnäll. Var jag tvungen att välja det här skitprogrammet? Tydligen. Fast hade nog inte velat gå nå annat heller, hatkärlek, det är media - Kan inte leva med det men kan fan inte leva utan det.

Sen har jag en till punkt. Whats up med folk som inte vågar säga vad dom tycker? Nu pratar jag om fega människor som är fullt kapabla till att snacka skit om lärare men när det kommer till kritan håller ni käft?! Jo, det är sånna som ni som kommer sluta upp med att bli fucked av eran chef för att ni inte vågar säga till! Ha.

Kommentarer
Postat av: sara

agreee!

2009-10-19 @ 15:07:19
URL: http://sara888.blogg.se/
Postat av: Anonym

något! hahah, lovar att dem inte ens känner sig träffade heller när dem läser det här!..

2009-10-19 @ 15:20:15
URL: http://fruktbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0