Studenthatt

Vaknade 09.07 i panik, försov mig till Studenmössprovningen. Ringde Emelie och sen sprang jag till bussen, bussen kom precis när jag satte foten på hållplatsen, i stan fick jag grön gubbe hela vägen till skolan! Snacka om flyt. När beställningen var klar prata jag med Mor som tyckte att pappa skulle betala halva eftersom att det vart så dyrt..

- Ola
- Hej det är Louise, vad gör du hemma från jobbet?
- Ja Sara är sjuk, febran..
- Jaha, du..jag har beställt min studentmössa nu och tänkte att du kanske kunde betala halva? Mamma tyckte att det var rättvist hehe..
- Vill du prata med Emil?
- Vaa? nee?

..Ska jag ta det som ett "NEJ BETALA SJÄLV JÄVLA SNORIS" ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0