This is why we're not in fucking America

C: Neej vad mörkt det blev (kollar på emil)
E: Men jag gjorde inget?!
Jag: ...AAAAAaaaahahahaha vi är i en tunnel!!

Vilket jävla stress det är i huvudstaden, detta kommenteras alltid ett x antal gånger man åker ner dit. Sen ska dom ju jävlart alltid ha 5-10kr för att man ska få gå på toa, otrevliga giriga Stockholmare! Oj, här inleder jag resan med grin och gnäll. Det var ju inte så det börja.


Nää, såhäär började det ju, avdankade på tåget. Mycket trevlig resa men vi överlevde, kom till Sthlm och hotellet på globen. Möttes av ett stort gäng köande människor, just nu var vi glada att vi hade sittplats.




Trötta och slitna


Efter en jävligt nice dusch och lite färg i ansiktet drog vi ner till baren och tog nån öl innan konserten



Nu vet jag inte hur jag ska beskriva det här eftersom att ni kommer ändå inte förstå hur FUCKING AWESOME konserten var. Hade dock bara min lilla skit kompaktkamera med mig så får invänta carros bilder från konserten.


Han var faktsikt riktigt rolig han, Billie Joe Armstrong, min blivande man. Han tog verkligen hand om sin publik, vilken underbart snygg man. Han tog även upp nåra ur publiken på scen.

En kille på 14 år från Sthlm fick stagedive-a och sen..
Billie: Where you from?
Killen: Stockholm..
Billie: Stackholm?! Get the fuck off the stage! NOW! HOME TO MOM AND DAD!
Och så jagade han typ lillkillen av scen, hahahaha.

Gissa vilken låt dom avslutade med?!?! Om inte, Good Riddance (Time of your life)!!!!!! SHIT BRITT, ja det är fan sant! Min absoluta favorit låt i hela jävla världen. Det var för bra för att vara sant. Är dock fortfarande i det tillståndet när jag knappt minns konserten (inte pga fylla om ni nu tror det), måste låta det sjunka in några dagar innan jag kan berätta hur det var.




Efter konserten drog vi ner till baren och vart halvkanon, här ifrån kommer inga filmer eller bilder att läggas upp, what happens in Stockholm, stays with ..me, mohaha.



Idag så vandra vi runt i timmar på stan, sedan mötte vi upp Mats och for hem till han och David. Två killar som lämnat staden för att bostätta sig i stoorstaahn, dom hade en fin lägenhet och snälla som dom var körde dom oss till Arlanda! Marcus och Agge hämta upp mig på kallax och nyss fick Marcus äran att se en riktig tjejfilm med mig, varsågod och godnatt!

För att sammanfatta resan: AWESOME!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gojävla gammelvännerna Mats och David :D <3

2009-10-13 @ 23:43:26
URL: http://carolinececilia.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gojävla gammelvännerna Mats och David :D <3

2009-10-13 @ 23:44:54
URL: http://carolinececilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0