A friend of mine

Nicklas berättade just en delightful historia för mig, jag skrattade rakt ut för mig själv här framför datorn! Ni ska få äran att läsa den:

jag har dock en rolig historia från heroes ;D

Fick tyvärr vara med på en vimmelbild en gång från heroes och med en fråga till på köpet, hon satte sig vid vårat bord och frågade om hon får ta kort och jag liksom bara "nääääääeee vill fan inte vara med på nå koooort"

jag var jävligt jobbigt full också men glad haha

men iallafall alla andra bara "JAAA FÖÖÖFAAAN KÖÖÖR PÅÅÅ" så det blev så iallafall

sen frågade hon alla vad deras "bästa egenskaper" var, och alla sa typ massa saker jag minns inte riktigt men när jag skulle säga sa jag bara "men fan inte vet väl jaaaaag fan"

och en i bordet bara "AMEH SÄG BARA SEX ELLER NÅGOT"

så hamnade jag på en vimmelbild där jag ser helt borta ut och så var min bästa egenskap "sex" och min polares var att "supa"

iallafall, den helgen hade ajg ringt till chefen och låtsades vara sjuk

sen kom jag med i tidningen....

och bilden var i vårat personalrum när jag kom dit


PEACE!


Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHHAHAAH

2009-09-26 @ 18:27:07
URL: http://carolinececilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0