Godnatt sverige, norge, usa och resten av världen!

Hemkommen precis, har vart på syrrans födelsedagspardey. Jag var nykter, ska ju fan upp å jobba om 7 timmar och jag är sjukligt trött!  Vart rätt så uttråkad så jag satte mig i köket med ett gäng och då vart allt roligare. Har en massa citat men man förstår bara om man var där. Ett ska ni dock få:

..Jag satt på en stol och så satte sig Isak på golvet nedanför "Jag ska bara sätta mig här" Tim svarade då åt mig "Ja så börjar det. Att han baaara ska sitta, sen kryper han närmare och visa inte nå könsdelar ifall att han säger att du får popcorn om du gör det ..DET FINNS INGA POPCORN!!!"



Bilder kommer imorgon! Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0