Sick cycel carousel

Värd gårnatt på Heroes. Vi sjöng med till alla rocklåtar och C hann tom med att dansa med rockarna. Träffade på stans kanske roligaste människor, så roligt att jag måste citera (observera att det är alltid roligare när man är med)

Först satte vi oss med nå randomrockare. Sen kom det flera dit:
Rockaren: tjeeena Conny, du ser ut att ha varit på en flåååååådig tillställning?
"Conny": äaaaa den hääär gamla blaskan? (Jag skrattade rakt ut, tror ingen märkte åt vad dock)

Sen träffade vi på andra trevliga människor. En av dom hade haft spelning tidigare den kvällen och sa "Ja asså jag kände ju inte er tidigare idag så jag kunde ju inte bjuda in er.." (även här skrattade jag rakt ut)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0