Svar på kommentar

C.Hamilton: 1. Det finns många på den listan, Billie Joe Armstrong tex, han är högst upp och han lär nog inte dö än får vi hoppas (har några yngre på den listan också).. 2. Jag anser att man blir vuxen den dagen man röstar på moderaterna! Hahaha .Men det är faktiskt störande ibland! Om man väntar på att få sitta på bussen 10 min och lyssna på awesome musik och någon börjar prata. Speciellt om det är på morgonen. Men ibland är även jag en god människa och pratar med "de vuxna"

Kommentarer
Postat av: C.H.

1. Ser du en snygg kille som spelar (eller bara håller i) någon form av musikinstrument; Spring fort som fan åt andra hållet!

2. Underbar definition på vuxen. Då har jag en bit kvar då! Men.. klart det är irriterande. Men jag tror alltid att dom som vill snacka på bussen är ensama typer så då kan dom väl få lite socialt umgänge en stund då, så kanske dom är gladare då dom kliver av än när dom klev på..

2009-09-19 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0