Vilket radarpar

Jag skulle väl inte säga att jag är den smidigaste i världen.
Carros bror David hade en godispåse nere i Carros rum, han vägra bjuda så när han gick in i köket så "smög" vi ner. Trappan knakar som fan. Jag blir nervös när Carro börjar fnittra så jag tappar kontrollen och halkar på sista trappsteget och håller på att falla och då börjar jag skratta.

Från övervåningen hörs ett "NAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEJ" och sen dunk dunk dunk i trappen. Där kommer David rusandes. Jag försöker i all hast ta tag i godispåsen innan han hinner före, men river istället sönder den och till min förlust så hinner han ta den. Damn it.


Kommentarer
Postat av: sara

Jo men nu blev det ju så att jag fastnade framför datorn. Filmdag imorgon dock.

2010-02-22 @ 00:04:18
URL: http://sara888.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0