Påväg upp men jävligt snabbt ner.

Gaaah.. Kan ingenting gå rätt eller?! Nu när jag började bli på bra humör så ser jag att jag har tappat bort mitt nitbälte. Alltså dö.

Medans jag är inne på dåligt humör och klaga. Så, ABC vilken jävla skit firma eller vad fan dom nu är. Hälften av alla som har fått sina studentmössor har fått TRASIGA! WHAT?.. Bra skit, dom var förjävla dyra och så är dom trasiga när man får dom? Min var som tur var hel men fyfan ändå. Sen fick jag även höra att dom som tog hand om mössorna när dom kom inte heller behandlade kartongerna så schysst? Tappade minst hälften av dom osv. TÄNKTE NI PÅ ATT DET LIGGER CHAMPAGNEGLAS I LÅDORNA ELLER?! ..Åh >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0