That was yesterday.

Det blev allstar igår kväll, det vart även en hit. En kille presenterade sig som Annika och han tyckte även att Lollo var för svårt att komma ihåg, så mitt namn blev Börje. Snyggt som fan. Allting han sa vart ett skämt och jag tror att det var den roligaste människan jag någonsin träffat!


När vi kom hem från krogen så vart det kullerbyttor i soffan, skratt och skrik i någon timme. Carro tog även 50 bilder på sig själv, dock så var dom så konstiga att det ej går att lägga ut dom sen, tyvärr. Vi däckade sen till How I met your mother.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte såg jag dig nått där! :O

blir de allstar nått ikväll? :P

2010-03-06 @ 18:18:05
URL: http://fruktbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0