Rubrik.

Vet ni vad jag är ruskigt trött på? Alla dessa jävla kändisar som skriver självbiografier om hur hemska deras liv eller barndom har varit. Alltså räcker det inte nu? Så fort dom inte ligger på toplistan längre så kommer dom på "AHA, jag kan ju skriva en bok om hur DÅLIGT jag har mått (Egentligen sen jag tappade status men vi säger att min barndom varit svår så att boken säljer mera).

Visst, jag behöver och kommer inte köpa böckerna men det som gör mig less är att om en "vanlig" människa hade skrivit samma skit som dom gör så hade INGEN köpt eller ens velat publicera böckerna. ÅååååÅÅÅÅå. Frustrerande. Tröttsamt.

Det som också gör mig förbannad i detta är att tidningarna bara frossar i det.
"KIKKI DANIELSSON BERÄTTAR ALLA HEMLIGHETER I EN SJÄLVBIOGRAFI" .... COME ON??!!! -.-'

PS. Cred till Bingo Rimér som skrev en sjukt rolig biografi. Om hur coolt hans liv varit. Kung.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0