I found God on the corner of 1st and Amistad where the west was all but won. All alone, smoking his last cigarette.
I said, "Where you been?" He said, "Ask anything".

Sådär såg jag ut när vi var ut i lördags. Rött läppstift och en grått kort linne. Sådär såg det ut när Johan bjöd på tequila som jag låtsades dricka upp för några helger sen. Påtal om tequila så älskar jag att träffa Johan & Tobbe på krogen. Glatt överaskat att även Danne var med i lördags. Dom är såna där fina lätta vänner som man ba blir lycklig av att se ibland. Tyckte även att det var coolt att vi lyckades anlända exakt samtidigt till Allstar. Älskar även Carros min på bilden. Hehe. Och Johans hand, HAHA?! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0