Måndag..

Ångest, tråkigt, dåligt väder.

Men jag har bokat en klipp tid så jag är fan nöjd :)
Har nyss duschat, funderar på att sova.. fast det lär bli lite omöjligt för att jag somnade när jag kom hem och vaknade upp 20.30 :/. menmen shit happens.. Jag har inte gjort så mycket idag, såg på one three hill, sen somna jag, var i skolan, har bara tre lektioner på måndagar, och det är skönt som fan :)

Helgen har vart bra =), träffade sara i fredags, haha det var rätt kul :D
på lördag morgon, ringde pappa och bad mig komma till farmor ( som bor 500 meter bort, så vet inte varför jag inte är där oftare) så det gjorde jag, vi fikade, farmor spelade gitarr och sjöng med lillasyster sara, :) som hon gjorde med mig och emma när vi var små! =D. Knäppte en massa kort, och som farmor säger så är vi nog en foto familj.. alla älskar att fota :D, det är bra! jag var så sliten så det vart inga bra bilder på mig, men söta bilder på lillebror Emil så klart, och på sara och farmor :) och pappa han vill ju aldrig vara med på bild, han gillar mest att vara bakom kameran!:p. Lovet har vart skönt och väl behövdt! Ska sova nu! godnatt:).

image1

Farmor, Sara och gitarren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0