Ögonblicket åt framtiden

Mmmm, nu sitter jag här igen, har nyss duschat och plattat håret m.m, ska snart sove (:..
Började läsa en av mina fotoböcker som jag fick av pappa i fredags, " Ögonblicket åt framtiden", den verkar skeet bråå =).. Jag har tänk ett tag nu på att en bild oftast har värsta hisorien bakom, som när pappa tog fram alla sina gamla bilder som han fotat, så var det jävlart en lång hisoria ''bakom'' varje bild, det är det som är så kul med bilder! När jag blir stor så ska jag visa as mycke bilder som jag tagit till mina barn så dom får lyssna på mina bravader =D fett kul =DD..

...........................

Idag hade jag Engelska nationella "speaking", och allt gick helt bra, jag och John var fan lika duktiga båda två!
seeeeen får vi bara G+ ??????????????!!!!!!!!..Seriöst förra året på speaking hade jag ett klart MVG!, och det är ju inte direkt så att man blir sämre med åren som ett jävla mjölkpaket?!:o FYFAN! jag vägrar att läsa klart engelska a kursen med ett G! så äre bara!..Och imorgon har vi writing och då ska jag FAN inte få G+ på det, det ska fan minst vara VG!, förra året börja fan min lärare grina så touching min historia var! ( OCH HAN ÄR KILLE )
Jag ska fan sluta prata svenska och börja prata enbart engelska så ska min lärare få se att jag kan och förtjänar mer än G+! :@
Nog om henne!:).. var på stan med Josse och Jenny en sväng idag och köpte världens skönaste brallor! :)
Meen när jag kom hem så satt dom inte lika bra som i affären :(..men så äre väl alltid? :o
påtal om skönt, så har vi massage imorgon på idrotten, kommer ju sitta perrans efter ett nationellt prov, eller vad säger ni pojkar och flickor? =D ( nog för att det bara är tjejer i min idrotts grupp men ändå(A) )

.. btw, var det någon annan än jag som märkte hur alla snackade skit om Marianne nu när vi hade vikarie idag?:D HAHAHAHAH! Stackars vikarie, bli utsatt för nått sådant första dagen =)

Boorde nog sova nu om jag ska orka skriva imorgon på provet!
G'night G!;)

image49

Kommentarer
Postat av: kajsa

fick du fredrik att gråta? :O vad skrev du då?

2008-04-17 @ 17:15:52
URL: http://kajsajuto.blogg.se
Postat av: rebecca

ska vi skjuta henne? marie alltså;)

2008-04-23 @ 23:57:11
URL: http://destination.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0