Det blir inte bättre än såhär!

Det här är helt sjukt, ska försöka få ner detta i ord!
Jag är helt i extas (hur man nu stavar det) och ja..
Lilla julafton hos pappa då, först fick jag Converse skorna som jag sett ut själv då, och pappa köper alltid en dyrare julklapp åt mig och syster och sen nå små grejer.. Men inte denna jul nä!
Jag tänkte att skorna skulle få bli min stor julklapp, men när alltid har öppnats så säger pappa:
" Jaa emma, vi har ju och köper möbler åt dig när du har flyttat då! Och då får du denna Louise som komplitering då.."
Och så gav han mig ett paket, jag tänket ba ?? vafan?? .. Så när jag öppnar det SÅ ÄR DET MITT OBJEKTIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herregud alltså! Och pappa som lurat mig att jag ska få det först i Januari och att jag skulle betala det själv men NÄ! Det var ett påhitt och jag fick det i julklapp!!!! Helt sjuk glad nöjd, Jag har världens bästa pappa!! <3<3





Inte så bra bild på skorna men dom är grymma!!
Tack min älskade familj! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha där vart du allt ägd ^^

kul att du inte hade anat något!

2008-12-22 @ 20:25:30
URL: http://fruktbajs.blogg.se/
Postat av: kajsa

haha, va bra gjort av far din! överraskningar är ju det roligaste:)

2008-12-23 @ 18:00:20
URL: http://jutok.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha grattis gumman! Kul att du vart så glad. =)

2008-12-25 @ 02:49:00
URL: http://cwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0