Måndag jag ska säga upp mig!

Om ni nu har läst mitt förra inlägg och det före det så har ni läst om hur jag fick halta runt på jobbet, vilket resulterade i att jag belastade ryggen mycket mer och nu gör det ungefär lika ont som det gjorde efter att jag åkt wakeboard hos Fredde i somras, då jag ville typ hugga av ryggen! Ja den känslan har jag nu, och vars är då min slav Sara? Jo nä hon är hemma.
Vet inte vad jag ska göra, kan varken sitta eller stå! Man blir helt enkelt knäpp av det.
tror jag ska lägga mig ner och grina ett tag! Vi hörs sen /L.



You make me feel disaster,
turn around in anger,
stay there far away
from me from us.
Take your style and be there where you are.
Do not come back,
I am not ready yet
.
Give me my life back.

Kommentarer
Postat av: sara

haha slavsara, det klingar fel =P hahahaha^^

2008-12-08 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0