you left me longing for you

Igårkväll vart det grill och öl hos Johan, sen byn.

Jag och sara satsade och gjorde grillspett och allt, sen när vi kom till Johan så åt dom bara hamburgare :s..

Men det var gott! :D. Senare börja vi diskutera tunikor och klänningar och kjolar och så kom Robert med roligaste kommentaren till Johan 2.
" eey vet du inte va en kjol är kompis?" hahahahahahaha!
Sen när han berätta om när han cykla och skulle svänga så var styret löst så det var bara styret som svängde och han höll på att köra in i konsum! hahahahahahahahahahah, ja tror jag skratta i 10 min :D så jävla flummig kille!
Sen när vi for till Byn så var det ganska trevligt där ja, fast jag och Sara gick och la oss i nåns säng och somna tills vi skulle fara hem! Så när Johans mamma släppte av oss hos Johan så hade jag gått raka vägen in till Johan och till hans rum och lagt mig i hans säng och däcka! =D Fast jag var tydligen lite arg på han också..Jag sa till han
" JOHAN SLÄCK LAMPAN ANNARS SPYR JAG I DIN SÄNG!!! " ... Hahaha :s ops.
Sen när Sara börja prata med mig sa jag " Seriöst, håll käften"..Så det kan gå ^^,.

   


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0