Day 65

Fick sluta 12 idag och fick betalt för hela dan iaf ;) deni, najs som fan.
Så jag drog på stan med Amanda och Kattis, och tro't eller ej men jag hitta ett par skor, som inte var tygskor;) deni!:D
Sen käka vi på donken och drog till DS och storheden, for till amanda och skulle börja se film just som
Jimmie skicka ett mess: Ikv ska vi åka båt och grilla. Du ska med. Ta med nån om du vill! :)

Så jag och Amanda begav oss till Jangen och så for vi ut med båten till gråsjälören, kan inte påstå att det var varmt ;O men det var en mysig kväll iaf. Vi grillade kött och korv, sen gjorde vi en stor brasa ;).
Dåå kan jag lova att det var såå jävla varmt! :p
Det var en heltrevlig kväll med trevliga människor! tjyssbai

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0