Grattis stumpan!

Grattis Sandra!! =) (som egentligen fyllde år igår) Men ikväll blir det iaf Sandras 18års fest,
jag och Sara har köpt en jätte rolig present ;) Lägger ut en bild på den senare, haha! :D
Så Sandra vi hoppas att du kommer gilla den ^^
Idag vakna vi försent, skulle egentligen stiga upp 10 men när larmet gick så råka jag tappa mobilen i govlet så batteriet och allt flög ut och jag var för trött för att göra nått åt det så vi sov till halv 1 ist!:p eller jag iaf, gjorde kaffe och väckte sara typ 1, halv 2 drog vi till stan för att köpa en present och vi hitta en på en gång ;) så jävla kul. Tycker då jag!
Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka stressa ner!:)
(Ni hade fått en bild på Sandra men det går tyvärr inte att ladda upp någon :S, ett hjärtligt grattis till dig iaf snykking!)
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0