I'm gonna trade this life for fortune and fame

Om ni nu vill att vi ska förstöra miljön mindre, sänk då förhelvete buss och tåg priserna!
tack. Hur fan kan bensinen vara så jäävla dyr?! det är ju skrämmande, man kan ju inte göra nånting i sommar som inkluderar bil. Nepp.
Det blir jag less på, och vad äre att en tågbiljett till sthlm går på 680kr typ?! whaaat..
400:- ska det vara max! förfan. Jag blir arg, hur många har råd att semestra i sommar? NÄ precis, vi får ta och cykla ner, upp eller runt i Sverige, billigt och bra. Jävla statarsle.
Iaf så ringde Johanna idag och fråga om jag skulle med till sthlm på måndag, och jaaaaaa jävligt gärna, kom så sticker vi från denna håla! men då är ju tågpriserna så jävla höga och pengarna på kortet så jävla låga!
Bara för att ni sitter på era höga tronar och inte behöver jobba för era pengar. Jävla statarsle.
Nä vi säger fuck reinfeldt och company, du är inte ens värd en stor bokstav i ditt namn!
Har jag fel, eller är det bara jag som är jävligt less idag?
Jag är också trött på alla som beklagar sig över sina liv så jävla mycket,  man blir enbart deprimerad av er!
och visst, jag gnällde mycket i detta inlägg men över VÄRLDSLIGA saker, inte över att mitt liv går utför!
Mmmh, tänk på att om du nångång skulle vara glad så kanske din omgivning skulle bli gladare och trevligare mot dig!
Så sluta nu gnäll på ditt liv och gör nånting åt saker istället! tack för att ni lyssna :) hej.



Nu har jag rensat ur, nu spelar ingenting nån roll
Nu kan det blåsa vart det vill, för nu är allt tillbaks på noll
Och här kan allting börja om, nu kan jag se vad jag förträngt
Nu ska jag passa mig för dom, som aldrig gjort vad dom har tänkt
För jag vill inte bli en sån, så har jag lärt mig det igen
Det kanske passar nån, men inte mig och inte än.

Kommentarer
Postat av: camilla

så jävla sant!

2008-06-17 @ 19:39:13
Postat av: sara

håller med dig till 100%, dom tror att sitt liv blir bättre om dom sitter och beklagar sig. söka uppmärksamhet.. annars..

2008-06-18 @ 08:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0