I'm Bond, James Bond.

Helgen gick snabbare än förväntat..
Det var en jäävligt lång fredag, men den slutade på anders birthdaykalas hos erik!
Dom spelade poker först, sen satt vi mest och lyssnade på music, pratade och hade trevligt =).
På lördagen hade jag planer på att sova till typ 2, ligga i emmas säng och se OC till typ 5, gå och duscha och göra mig i ordning kring 6 och vid 8 fara till brändön.. Som ni kanske kan lista ut så blev det inte så :p
Jag vakna kring 11, emma väckte mig för vi skulle till stan och köpa en skjorta/blus till mig som jag skulle ha på Bondfesten, så vi for itll stan kring halv 1 och jag hitta en skjorta tillslut då..
Sen låg jag typ och slöa till kl 5, då jag blev jävligt stressad och insåg att jag var tvungen att gå och duscha, helt plötsligt var jag klar, klockan var 8 och carro&mona stod utanför med bilen..
Vi for hem till carro, hon tog på sig sin bond outfit och vi åt lite mat och landade i brändön kring halv 10.
Det var inte så mycke folk som jag trodde det skulle vara men det var skojigt iaf =)
 



På söndagen så var det den årliga påskfesten hos Janne & Bettan, min kusins kusiner:p,
så jag gick dit kring 12 ( oanmäld som alla tjatade om resten av kvällen ;o )
dom hade just då börjat grilla hamburgare så jag kom perfekt till min lunch alltså =),
lite senare kom bakis-syrran också, alla försökte få henne att ta en öl eller ett glas vin men eftersom att hon var bakis och dom inte lyckades så fick hon ett vinglas inslaget med foliepapper (man måste fan känna våran familj för att tycka att det är kul =D haha) ..vilket jag råkade trampa sönder ;o men hon fick ett nytt, som dock inte var inslaget menmen.. senare när vi varit ute i typ 4-5 timmar så var det middag, Lax och potatis och nån sås som pappa gjort:p
det var väl ganska gott =), kring 18.00 gick jag och sis hem för att köpa godis och slänga oss ner i sängen och se OC :)!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0