En ung talang

Jag och John begav oss till David Hults (Plannja, basketspelare) lägenhet idag kring ett, John intervjuade han och jag fota lite smått under tiden dom snackade! Efter det drog vi till Pontus hallen och lira lite + massa foto!
Vi lirade horse, jag åkte såklart ut först så tänker inte säga att jag faktiskt har spelat basket i ca 4 år! hehe.
Men schyssta bilder fick jag iaf, så kan väl säga att jag vann på ett sätt?
Plus att David var en grymt trevlig person, glad och utåtriktad så det vart ännu roligare att fota!
Så härligt att fota glada människor, blir mycket bättre bilder! Också kul att fota sport, så ska slänga upp nåra bilder så ni får se lite resultat!

   





Måste säga att det var ett utav de roligare jobben jag gjort!
tummen upp för glada och trevliga människor!
..Slänger upp en grymt rolig bild på John också, när jag åkte ur spelet
så fortsatte John och David, på denna bild ska John först ta bollen bakom ryggen,
sen under benet och lägga upp den! ( det gick ju som det gick;) ):



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga bilder du lyckades fota! :)

2008-11-25 @ 16:29:31
URL: http://fruktbajs.blogg.se/
Postat av: kristine : )

Åhh, fan va snygga bilder du tar, så j'vla duktig du är :D

2008-11-25 @ 20:07:15
URL: http://kristinenystrom.blogspot.com
Postat av: jenny

grymt snygga bilder, gillar första bilden =D

2008-11-26 @ 11:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0