Inget att göra lista.

Har du mer än 20 st sms i inkorgen? Jajamensaan.
Vad står det i ditt tredje? Japp :) men nu ska jag snåla igen. Godnatt Louise.
Och vem var det ifrån? Fredde
Är han/hon snygg? Klart han är!;)
Smsar ni ofta? minst en gång om dagen!;)

Vad står det i ditt 18:e sms? Det är ett mms!
Och det var ifrån? Frääddäää!
Är han/hon farlig? Hahahaha, absolut;)
Hur farlig? Jag ljög, snäll som en hund

Om du kollar igenom hela din inkorg , vilka har skrivit till dig då? Fredde, Rydas, Johan Nyberg, Ante, Cro, Emil =), Mamma, Johan Karlsson, Emma, Elin Mp, Amanda :), Saraboy, Johanna :), SB, Jimmie, Johan Elke, Camilla Mp OSV!.

Smsar du ofta? För ofta.
Hur många sms har du skickat? med min nya mobil, 5000.
Hur många mms? 50
Är du beroende? Ja..:$

Vem ringde du senast? Papiii
Vem ringde dig senast? Mamma
Vilket är ditt senaste missade samtal? Mamma imorse.

Vem är snyggast på din kontaktlista? Oooh. det ska jag inte säga, någon kanske blir ledsen.

Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser? en svartvit bild på staden.
Hur många bilder har du? 91
Vilken är din favoritbild? Vet ikke!

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för mobil: Hum, det är en Sony Ericsson K660i och den är bra oftast men ibland är den cp och startar om osv. :s

Har du varit helt ärlig nu?Ja förfaen
                                                     


Kommentarer
Postat av: Daniel

vad gullig du e!

2008-11-18 @ 16:20:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0