du är ju full i nyktert tillstånd..

Jo nu är de såhär, jag har haft låten " I Kissed a girl " på hjärnan sen förra helgen typ, så nu när ja skulle lyssna på den på youtube så tog ja bara första bästa, och efter ett tag hör jag " I kissed a pig and I liked it ".. så jag börjar typ fudnera på om engelskmännen kanske har bytt ut ordet girl till nått mer oseriöst som pig.. Men då när jag sen kollar så är de såklart en parodi på låten. Hm. dessa dagar. Iaf, jag lyssnar på rätt nu, och nåra bruds i klassen tycker det känns fel att sjunga med i den men what the hell, den är ju skön som fan? Vem bryr sig om texten? Man är ju inte direkt lebb för att man sjunger den. Tack till Katy Perry som typ, sticker ut med den låten! Jag diggar den.
AH nej, måste ju sova förfan! Första hemma matchen imorgon Luleå - Skeå, TAGG!! :D! Gnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0