Nånting händer med hjärnan ..

Det blev en tupplur på några timmar, drömde som vanligt en mardröm.. Har börjat få förmånga sådana på sistone. Nu var det en jätte äcklig man som skulle döda mig och alla andra som var på Pinks födelsedags fest. Sen gömde polisen oss som vanligt nere i pappas gamla garage, sen kom Chrille och Kontan och skulle skjuta polishunden vi var med och då vart ja arg, vi var iaf tvungen att springa och tillslut var vi på en balkong nånstans i huset med massa män och då kom den där mördaren och putta ner två st från balkongen och sen så fick dom fast han och skjöt han i huvudet mitt framför ögonen på mig.. Helt sjuka drömmar..

+ att jag har jätte ont i huvudet nu när ja vaknar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0