Shawty got low low low low low low low low

Har nyss sett Step up 2, the streets. Fett jävla bra, kanske inte lika bra som ettan men på en skala 1-10 så äre en 9.99 och ettan är en 10 så såå stor skillnad är det inte :), skolan var rätt chill idag, vart klar med min stileben på datan iaf :D skönt!.. vill dock inte börja med tidningen, har kommit fram till att tidnignen ska heta "tangoberra." så kalrt;) men vad passar till det ? typ 50+are (gubbar).. Mhh ^^

Har också kommit fram till att jag ska (iaf försöka) sluta vara lycklig på pengar.. Lär inte bli så lätt eftersom att jag är i stortsett beroende av att ha pengar hela tiden.. ^^ men om jag skulle lyckas med det iaf till sommarn och spara lite pengar så skulle jag vaara rik till sommarn ;) iaf rikare än många (A) hihi.!
Jag vill ha en fjällräven ryggsäck, dom är så jävla läckra! :D
fundar starkt på att köpa en när jag får pengar på torsdag..och efter det ska jag sluta leva på pengar.. ska typ leva på ?!..kärlek ?:s njaa.. livet!
Har dans imorgon på morgonen och har verkligen ingen lust att gå >.< hatar min nya lärare..jävla bitch!

.. Kom på att jag måste ladda mp3n också! vilket bra tillfälle att lägga in lite skaburbian också =)
så jävla skön musik! Nää.. nu måste jag lägga mig i sängen och lyssna på skbrbian :D
Over and out! ;)

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0