Stockholms kyss

Mentorsdagen var rolig som fan!
Vi var i kyrkans hus och gjorde palt och fruktsallad, en pastor var med oss men inte som pastor utan som socialt bihang, han var kul som fan :D hahaha! börjar typ skratta när jag tänker på han! ( varför lät det där äckligt?:O )
Iaf så lekte vi blandannat "tre sanningar och en lögn", det var ganska kul och lista ut vad alla ljög om!..
Mina sanningar och lögn var :
1. Jag har fastnat med foten i ett cykelhjul
2. Min pappa är två meter lång
3. Jag har aldrig varit utomlands
4. Min lillebror heter Ärland i mellannamn
Kan ni lista ut vad jag ljög om? :D - det får ni veta snart.

Iaf så ides jag då inte stå och riva nån jäkla potatis så jag anmälde mig frivilligt till att göra fruktsallad =)
oooch den vart jäävligt god! :D
När vi slutade så gick jag och Sara på stan, kollade på kläder, jag köpte en ögonskugga och en milkshake
- fett god var den!!. Sen mötte jag upp Carro som hade vart och klippt sig ( snyyyggt ) och lite senare mötte vi Josse och vi for hem till henne.
Hos Josse gjorde vi hamburgare, kändes lite som sommaren 06 då alltså för det gick typ inte en dag utan att vi åt hamburgare eller strips hos Josse den sommarn =)..
Efter maten så somna jag, vakna en timme senare typ och satt och snacka med Carro och Josse hela kvällen typ, och så såg vi So you think you can dance, förvånadsfullt så var Josses kompis från Södertälje med där?:D han var grym på att dansa..Efter det var det mitt favoritprogram - Grey's Anatomy ;)
Efter det börja vi avrunda och jag gick ner en trapp ( hem; ) .. Nu funderar jag på vad jag ska packa för stuff till Stockholm, inge mycke ids jag då ta med :p...

Kom just på att jag har matteprov imorgon så godnatt! :)

(Jag ljög om att min pappa är 2 meter lång .. - han är 1,95 ;) hahah! :D)


Kommentarer
Postat av: kajsa

coolt att din brorsa heter Ärland ;D

2008-04-05 @ 10:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0