And then you bring me home, Afraid to find out that you're alone.

Vi kan ju konstatera att sommarn är slut nu.
Men se inte så ledsna ut för det, för nu kommer den mysiga lagomt kalla hösten!
När det är sådär lite kyligt att man måste ha halsduk, och kanske mössa och vantar ? men det är fortfarande för varmt för vinterjackan, meeen då ska man ju också ha någon att dela den med! eller vad säger ni?
En riktigt mysig höstkväll (om man inte har en partner att dela den med) är för mig iaf, att sitta i amandas vardagsrum med tända ljus och en riktigt bra film och höra hur det blåser i träden utanför, och så är de riktigt mörkt ute!
Det är fan mysen! Och sen lite skitsnack på det hela också! Då är en av kvällarna fullbordade iaf.
Dessutom är ju hösten extra bra för lilla jag fyller år;) heehee!
Meen jag ska bjuda på lite pix från 80tals tema festen Jangen hade i helgen sen ska jag lefta!

       


Preachers on the podium speaking of saints
Prophets on the sidewalk begging for change
Old ladies laughing from the fire escape,
Cursing my name


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0