Min täcke

Gårkvällen vart ju inte som planerat! Den vart bättre;).

Iaf, så började vi styra just efter 19 och det vart ju lite stress då eftersom vi skulle till Herstön och hämta öl
och sen till Micke och förfesta! Det var grymt jävla kul alltså, vi spelade vomit, ännu ett ölspel, fyfan så jag skratta!
Sjukt kul var det, mest då för att Billy missa vomit hela jävla tiden så det blev bestraffning, haha!
Meen eftersom att jag inte kunde hålla händerna från kameran och sara sina från mobilen så vart det inte så långvarande spel, men kul var de! När vi spelat klart om Johan och Roger =). dock körde Johan så han var nykter, men trevlig iaf.
Sen satt vi och snacka skit ett bra tag och flumma på i vanlig ordning, till slut kom Micke på att jag och Sara skulle med på krogen då, mjaa först var jag lite skeptisk på att komma in osv, meen tillslut med lite (grymt mycket) tjat från Micke och Billy så gav jag det ett försök (dock dissa Sara och drog till jangen:s) och joe nog kom ja in och joe nog hade jag jävligt kul!:D Dansa och drack öl hela natten till stängning sen blev det efterballong hos Wigge, efter en grymt jobbig cykeltur till Bergviken dvs. Men Louise däcka rätt fort haha ^^, Jag var helt färdig.
Grymt lyckad kväll! skit kul alltså :D!

.. Dock har jag varit liiiite hängig idag alltså, men var tvungen att rycka upp mig när ja väl kommit hem och ta en promenad in till stan å möte lilla Fredde, hyrde film på piraten, the prestige, lite svår film men grymt bra 3/4 gången man ser den ;).
Aja, tror ja ska hitta på någe med flanders om jag orkar ^^, hejpuss.

    
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0