Rakt upp i höjden

Vilken skön kväll ut i Mjöfjärden igår!
Anders kom och hämta upp mig och Sara kring 2 och då for vi ut till Tobbe, han var bakis som ett svin så vi drog och käka på byakrogen, sen for vi till Tobbe igen och spela Fuck the dealer, ett ölspel, och genom namnet kan ni förstå att det inte alltid går så bra för dealern, nä de gör de fan inte!:D Efter det kom vi på att vi skulle fara ut med båten och fiska!
och jag var fan den enda som var duktig och tog flytveest :D
Så vi åkte ut till nån ö, kommer inte ihåg namnet på den men vi gjorde upp en eld och fiska och hade mysen!
Sen for vi tillbaka till tobbe och tog nån öl och lyssna på musik, sen for vi till byakrogen och var där tills dom stängde vid 12, sen for vi till tobbe och sen komde emil och jocke, sen satt vi typ halva tobbes familj (hans bröder då) och vi polare och skratta hur länge som hellst, sen somna jag först av alla såklart kring 3 tror ja!
Kom hem för en stund sen, trevlig och mysig kväll! japp. och så får ni fina FINA bilder från min mobil, hahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0