Seasons are changing and waves are crashing.

Om några få timmar är sommarlovet slut, vars tog det vägen? Och varför är det bara sommarlovet som går så jävla fort?
eller ja iofs, ettan gick jäävligt fort, känns som att jag inte ens gått ut ettan än! haha.
Men ska väl bli kul att börja tvåan nu, börjar ju med inriktningarna osv:D Jag ska få Foto! =)
Jo det blir nog kul, trist bara att jag och Sara inte får läsa allt tillsammans som vi hade planerat!:s
meen vi överlever nog! Börjar inte förens ett imorgon, skönt, sen ska dom väl typ säga hej mår ni bra hejdå.
Det som blir lite jobbigt är väl att det kommer 72 nya elever till media :O Geeeeeez säger jag då.
Men det är ju människor det också.


Iaf, vad har jag gjort under sommarn? Jadu, jag har ingen jävla aning..Har nämnligen glömt bort hälften så det känns som att jag inte gjort nånting! men det har jag, vet bara inte vad.

Men det bästa var iaf Sthlms trippen och konsterten med Lars Winnerbäck! totally!..

Nu ska jag nog gå och se nån dålig film tills emil kommer !
See ya, wouldn't wanna be ya ;)! haha


Kommentarer
Postat av: Grank

Jag ska också börja foto :)

2008-08-25 @ 11:23:02
URL: http://granka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0