You've been searching for that someone

Jag har tagit mitt förnuft till fånga och hämtat hem min gröna trästol igen!
Fyfan att datastolen var oskönare än den! hm, konstigt.
Fast då har jag ju också haft min trästol i typ 12 år så den är väl insutten, .. kan en trästol bli det?
Den är iaf mycket skönare att sitta på vid datorn, trot eller ej!

Idag var andra skoldagen, vi hade alltså lektioner idag! dock bara två och en föreläsning och den var på typ 40 min så det var inte så farligt! Imorgon har vi  typ 30 min MDK sen en föreläsning och sen slutar vi! skoent!
Och om jag förstod det rätt idag så har vi bara NK varannan onsdag? var det så?
Fan va bra isf, det räcker om man har Marianne en gång i veckan förfan! ;)
Har inte mycket att säga, kan knappt sova på nätterna nu för tiden så är grymt trött! ska väl lägga mig och se nån serie.
Måste informera er om typ årets bästa låt!: The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down (Acoustic)! lyssna på den. värt!



Well, I'll tell you, my friend one day this world's going to end
As your lies crumble down a new life she has found.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0